ik weet even geen titel - Reisverslag uit Ao Nang, Thailand van Olaf van de Rijdt - WaarBenJij.nu ik weet even geen titel - Reisverslag uit Ao Nang, Thailand van Olaf van de Rijdt - WaarBenJij.nu

ik weet even geen titel

Door: Olaf

Blijf op de hoogte en volg Olaf

10 Maart 2014 | Thailand, Ao Nang

Inmiddels zjin we weer een paar dagen verder op het mooie Lanta en heb ik nog 2 dagen hier.
De afgelopen dagen heb ik veel opgetrokken met een duitse jongen die ik op een feest heb leren kennen afgelopen donderdag. Iedere donderdag vindt er een strandfeest plaats met muziek buiten wat tot laat doorgaat.
En tja, wat gebeurt er als je eerst een workshop volgt die gaat over de liefde en vervolgens ga je naar een leuk feest? Dan kan het dus gebeuren dat je een leuke jongen tegen komt.
Voor het eerst in 2 jaar merkte ik dat ik iemand wel leuker vind dan normaal. En dat vertelde ik ook aan hem. Alleen vond hij dat wat lastig om daar mee om te gaan. Hij voelde deels hetzelfde maar was er ook nog niet aan toe. Klinkt ingewikkeld maar laten we het er op houden dat 2 mensen elkaar leuk vinden en vervolgens besluiten om leuke dingen te doen.
Hij was vorige week aangekomen en al eerder in Lanta geweest.
Anyway, we hebben 3 heerlijke dagen gehad, zijn naar een paar leuke kleine strandjes geweest, overal op de brommer naartoe. En ook nog een sushi restaurant gevonden, met terras over het water, romantischer kon haast niet.
Vanochtend is hij vertrokken naar Bangkok en daarna richting Cambodja. Mogelijk zien we elkaar nog in Koh Lipe waar ik a.s. zaterdag naar toe ga.
Ook wel weer bijzonder om dat mee te maken, en eerlijk gezegd nu ook wel weer even wennen om op mezelf te zijn.
Vandaag ga ik me orienteren waar ik vanaf woensdag naar toe ga
En o ja, gisteren waren we met de scooter naar een baai gegaan, ongeveer 45 minuten. Toen we terug wilden gaan deed de scooter het niet meer. Achteraf bleek dat het mogelijk te maken had met mijn manier van de scooter starten, teveel gas geven of zoiets...?
Gelukkig kwam er een groep fransen die de scooter uiteindelijk aan de praat kreeg dus hulde voor de fransen! Iedereen weer een prettige week gewenst!

  • 10 Maart 2014 - 09:34

    Huub:

    You Go Boy!!!!!!

  • 10 Maart 2014 - 09:50

    Judith:

    Titel: "love is in the air"! xxx

  • 10 Maart 2014 - 09:51

    Joyce:

    Hee lieve Olaf, wow ook nog een spannende romance erbij! Hoe of wat dan ook qua resultaat, het klinkt heerlijk. Overigens zijn Marco en Andy ook op Koh Lanta nu. Mocht je je vervelen dan kun je nog even een drankje met hun doen. Geniet maar weer rustig verder. X

  • 10 Maart 2014 - 10:10

    Nora:

    Heel fijn om te lezen dat ook de liefde daar is wat je ver haalt is altijd lekker want daar is het leven goed. Ik snap na dagen samen je het nu weer even moet zoeken. Geniet er nog van .

  • 10 Maart 2014 - 11:18

    Sylvia Van Lierop:

    Ik zie een kerstspecial van All you need is Love aankomen;-) <3<3

  • 11 Maart 2014 - 17:38

    Hans:

    en jij weet even geen titel ??? ;-) ciao xh

  • 11 Maart 2014 - 19:53

    Marijke Vandenoever:

    Wat een mooi verhaal.en verliefd een beetje.hardstikke leuk,geniet er maar van.Het zal straks wel even wennen zijn in Amsterdam.Maar goed dit nemen ze in ieder geval niet meer af

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Olaf

Begin van een nieuw hoofdstuk uit mijn leven, 2 maanden door Thailand reizen, yeah!!!

Actief sinds 27 Jan. 2014
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 11274

Voorgaande reizen:

28 Januari 2014 - 25 Maart 2014

Thailand here we come!

Landen bezocht: