Life goes on... - Reisverslag uit Saladan, Thailand van Olaf van de Rijdt - WaarBenJij.nu Life goes on... - Reisverslag uit Saladan, Thailand van Olaf van de Rijdt - WaarBenJij.nu

Life goes on...

Door: Olaf

Blijf op de hoogte en volg Olaf

12 Maart 2014 | Thailand, Saladan

Ik moest wel erg lachen om de reacties op mijn vorige verslag. En de All you need is Love kerstspecial vond ik erg grappig!
Inmiddels is het woensdagochtend en heb ik besloten nog een paar dagen op Koh Lanta te blijven tot zaterdag. Ik vind het eiland erg relaxed, mooie stranden en met de scooter kan ik overal heen.
Wat de duitse jongen betreft: er was geen romance, wel een mooie vriendschap. Voor een romance heb je 2 mensen nodig :-)
Hij is naar Bangkok vertrokken, we hebben wel contact met elkaar en mogelijk komt hij nog naar Koh Lipe, ik zie het wel.
Maandag liep ik een beetje rond te dwalen en was het weer ff mijn weg zoeken als flashpacker lol.
Gisteren heb ik geluncht met Nico, een vriend van Paul die hier ook op het eiland logeert met zijn vriend. Ze verblijven in het meest luxe hotel op Lanta, de Pimalai, waar Paul vorig jaar ook geweest is. Ik keek mijn ogen uit...
Bij de receptie werd ik opgehaald met een golfkarretje en daarna naar de villa gebracht waar ze logeren. Zowel het uitzicht als het prive-zwembad was erg gaaf..
De lunch was heerlijk en we kwamen beiden tot de conclusie hoe bevoorrecht we zijn om dit allemaal te kunnen doen. Daarna nog even mijn moeder gesproken via Facetime, blijft superleuk om contact te hebben met het thuisfront. En ook zo dichtbij terwijl ik aan de andere kant van de wereld zit.
Vanochtend ga ik uitchecken omdat mijn hotel volgeboekt is en verhuis ik voor 1 nacht naar een ander hotel dichtbij het strand. Het begint hier nu trouwens steeds warmer te worden en de luchtvochtigheid neemt ook toe. Dat gaat door tot eind april en dan begint de monsoon ofwel het regen seizoen.
Ik had eergisteren ook nog contact met 2 oudleden van Rise & Shine. Ze zaten in een mooi hotel waar ik zondag nog even langs ben geweest bij het strand. Alleen was er weinig schaduw en ben ik doorgereden naar de volgende baai. Achteraf bleek dat Marco en Andy toen voor het laatst die dag op Lanta waren. De volgende dag zijn ze vertrokken naar een eiland hier in de buurt. Ik heb nog even getwijfeld of ik ook naar dat eiland zou gaan vanaf vandaag maar dat liet het budget niet toe. Ja, ja, ik ben streng. En aan de andere kant: hoeveel mooie eilanden kan je zien tijdens 1 reis? Ik wens jullie weer een mooie dag toe!

  • 12 Maart 2014 - 11:36

    Carla:

    life goes on, maar daar een beetje anders dan hier..... van bounty eiland naar restuarantje ipv van de ene file naar de volgende klus. Geniet er van sawadee kaa!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Olaf

Begin van een nieuw hoofdstuk uit mijn leven, 2 maanden door Thailand reizen, yeah!!!

Actief sinds 27 Jan. 2014
Verslag gelezen: 204
Totaal aantal bezoekers 11315

Voorgaande reizen:

28 Januari 2014 - 25 Maart 2014

Thailand here we come!

Landen bezocht: