Over de helft! - Reisverslag uit Ko Pha-Ngan, Thailand van Olaf van de Rijdt - WaarBenJij.nu Over de helft! - Reisverslag uit Ko Pha-Ngan, Thailand van Olaf van de Rijdt - WaarBenJij.nu

Over de helft!

Door: Olaf

Blijf op de hoogte en volg Olaf

26 Februari 2014 | Thailand, Ko Pha-Ngan

Wat vliegen de dagen voorbij! Gisteren was ik op de helft van mijn trip en vandaag heb ik alweer de 3e dag afgerond van de cursus.
Gisteren hebben we allerlei meditaties gedaan en een oefening om naar elkaar uit te spreken waar je allemaal dankbaar voor bent in je leven, de lijst is eindeloos :-)
Vanochtend begonnen we eerst met bewegen op muziek, allerlei oefeningen om te strekken en daarna zijn we het water ingegaan en hebben we in groepen van 4 lekker gedreven in het water. Een persoon houdt het hoofd vast van iemand, en 2 anderen de rest van het lijf. Zo relaxed en dan blijven drijven. Daarna nog meditatieoefening in de zon en je kan je voorstellen dat het dan erg hard werken is.. haha.
In de middag hebben we allerlei Qi Gong oefeningen gedaan en werden we geblinddoekt en ging het erom om ook weer te voelen en contact te maken met andere mensen. Erg bijzonder.
Daarna ter afsluiting een massage dus een heerlijke afsluiting. Ik stond vanochtend op met een kleine kater omdat we gisteren naar een feest waren geweest in de baai iets verderop. Het was een beetje laat en de 3e cocktail was niet helemaal een succes maar achteraf viel het vandaag dus erg mee.
En de groep is erg hecht wat ook bijzonder is om dit met elkaar door te maken.
Gisteravond op het feest ook nog gesproken met een vriendin van Paul uit Amsterdam, dus dan zie je maar weer hoe klein de wereld is.
We gaan zo nog even naar het strand voor wat yoga oefeningen. Ik denk dat ik vooral ga kijken en morgen is het alweer de 4e dag. Het voelt heerlijk om dit te mogen doen hier. En morgen gaan we kijken hoe we het geleerde mee kunnen nemen in de praktijk. Ik ben benieuwd!

  • 26 Februari 2014 - 19:04

    Harriet:

    Met zo'n cursus locatie kan je niet meer stuk! Enjoy en houdt het glas halfvol…je hebt nog 4 weken vakantie voor de boeg!!

  • 27 Februari 2014 - 10:20

    Carla:

    haha meestal gaan we halverwege evalueren... weet je nog....
    volgens mij hoeft dat nu lekekr niet en zit je in een mooie flow.
    ciao

  • 27 Februari 2014 - 11:35

    Hans:

    Ha n beetje ronddrijven geholpen door 3 anderen: lijkt me heerlijk, iets om je helemaal aan over te geven. Volop vertrouwen. Laat t gevoel maar voortduren, dan ben je niet net over de helft! Genietze ciao xh

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Olaf

Begin van een nieuw hoofdstuk uit mijn leven, 2 maanden door Thailand reizen, yeah!!!

Actief sinds 27 Jan. 2014
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 11323

Voorgaande reizen:

28 Januari 2014 - 25 Maart 2014

Thailand here we come!

Landen bezocht: