Thailand here we come! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Olaf van de Rijdt - WaarBenJij.nu Thailand here we come! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Olaf van de Rijdt - WaarBenJij.nu

Thailand here we come!

Door: Olaf

Blijf op de hoogte en volg Olaf

28 Januari 2014 | Nederland, Amsterdam

Over een paar uur gaat mijn grote avontuur beginnen, yes! Heb er heel veel zin in. Het voelt ook heerlijk om de afgelopen dagen zoveel berichtjes, whatsapp-jes etc. te krijgen van iedereen met veel plezier gewenst, dank jullie wel daarvoor.
De situatie in Bangkok wordt nog wel even spannend. A.s. zondag zijn de verkiezingen gepland waarbij er nog een kans is dat deze worden uitgesteld. Zo ja, dan is de sfeer iets relaxter. Zo nee, dan gaan we het gewoon meemaken, en wordt het iets minder relaxted. En dan ga ik vooral veel genieten van de massages :-).
Als er nog mensen zijn die ik ben vergeten toe te voegen kan je deze mail dan doorsturen? bijv. naar leden van Rise & Shine, Joyce en Roelina? Ik ben er niet meer aan toegekomen om iedereen toe te voegen? Los van of iedereen hier op zit te wachten met verhalen van mij.. Volgens mij kan je ook zelf naar de site toegaan: Olafinthailand@waarbenjij.nu en dan aangeven of je een update wil ontvangen. Feel free!
Ik hou jullie op de hoogte van mijn avontuur en voor nu: bon voyage!

  • 28 Januari 2014 - 15:11

    Sylvia Van Lierop:

    Ha Olaf,

    Geniet van je supervlucht :-) En ik kijk uit naar je grote avontuurverslag!

    สุขสันต์วันหยุด (translation: Fijne vakantie :-))

  • 28 Januari 2014 - 15:40

    Hans:

    Jee man, nu al spannend! Ik kijk uit naar alles wat je tegenkomt. Veel moois! Liefs van hier xh

  • 28 Januari 2014 - 20:35

    Carla:

    Waarom bestaat er in heg Nederlands geen woord voor 'jalouzie' waarbij je de s deed ke moois toewenst en graag zelf ook een beetje mee zou willen doen? Olaf, geniet ook voor de achterblijvers.

  • 28 Januari 2014 - 21:33

    Harriet:

    You go Olaf!! Ik zie je al helemaal liggen op de BC van EVA Air. ;) Ready for the next movie, onder het genot van een glaasje bubbels en morgen rise and shine in Bangkok city. Wat een goed vooruitzicht! Geniet ze en zie uit naar je verhalen / foto's. Xx

  • 29 Januari 2014 - 07:50

    Carla:

    O jee wat een typo's . Sorry. Zit tussen drinken spul in de trein

  • 29 Januari 2014 - 08:06

    Marrije:

    Ha Olaf, hoe was je vlucht? En waar ben je beland? Goed idee om zo je log bij te houden en nu kunnen wij mee genieten. Het is bar koud vanochtend hier, dus he zit aan de goede kant van de wereld? Alles verder goed gegaan? Xx Marrije

  • 29 Januari 2014 - 09:19

    Roelina:

    Ik stuur het door naar alle Rise & Shiners! Komt goed! Enjoy! X

  • 29 Januari 2014 - 10:28

    Tamara:

    Heel leuk om jouw avonturen te gaan volgen, veel plezier! T.

  • 29 Januari 2014 - 11:09

    Jeannet:

    Lieve Olaf-in-thailand (ik las trouwens eerst Olifant-Thailant...)
    veel plezier en bij nood gewoon A song for you zingen! Dan smelt de grootste onruststoker...
    liefs - Jeannet

  • 29 Januari 2014 - 23:00

    Eddy:

    Met dank aan Roelina blijf ik de komende tijd ook fijn op de hoogte van jouw avonturen. Enneh..., als het ons nou niet lukt de donderdagavonden zonder jou door te komen, dan moeten we toch maar eens gaan nadenken over skype ;-)
    Liefs, Eddy

  • 31 Januari 2014 - 13:07

    Nora :

    Leuk om van een afstand alles mee te maken de leuke dingen niet de rest.....geniet ervan. liefs Mam en Pap

  • 31 Januari 2014 - 22:50

    Elly Van Vlerken-van De Rijdt:

    Hey neef, have fun overthere & keep me posted! Xxx

  • 05 Februari 2014 - 22:56

    Marijkevandenoever:

    Hoi Olaf
    Even reageren op je leuke reis.zo te lezen heb je het hartstikke fijn.wij wensen je nog een hele fijne vakantie,wij blijven je volgen.
    Lieve groetjes
    Ome Jan en tante Marij

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Olaf

Begin van een nieuw hoofdstuk uit mijn leven, 2 maanden door Thailand reizen, yeah!!!

Actief sinds 27 Jan. 2014
Verslag gelezen: 353
Totaal aantal bezoekers 11322

Voorgaande reizen:

28 Januari 2014 - 25 Maart 2014

Thailand here we come!

Landen bezocht: