Kog Phangan - Reisverslag uit Ko Pha-Ngan, Thailand van Olaf van de Rijdt - WaarBenJij.nu Kog Phangan - Reisverslag uit Ko Pha-Ngan, Thailand van Olaf van de Rijdt - WaarBenJij.nu

Kog Phangan

Door: Olaf

Blijf op de hoogte en volg Olaf

22 Februari 2014 | Thailand, Ko Pha-Ngan

Op mijn laatste dag in Chiang Mai ben ik naar het oude gedeelte gegaan en heb daar rondgelopen. Ze hadden een bloemenmarkt met ongelofelijk mooie kleuren wat ik niet had verwacht gezien de temperatuur.
Daarna liep ik voorbij een schoolplein waar honderden kinderen in uniform aan het spelen waren. Het leek een georganiseerde chaos.
In de loop van de middag kwam ik een amerikaan tegen en zijn we het avond/nachtleven van Chiang mai gaan verkennen. Dankzij hem heb ik ontdekt wat een Irish Car Bomb inhoudt, bier met een shot Baileys :-).
Voor het geval iemand deze vraag ooit bij een quiz krijgt. In de ierse pub hadden ze ook nog een quiz night maar daar waren we te laat voor. Daarna nog ergens iets gedronken en daarbij in de tuk-tuk naar het hotel. Ik achterin, en de chauffeur en zijn vrouw voorin, wel een grappige afsluiting van een leuk avondje uit.
Op vrijdag met het vliegtuig vertrokken naar Koh Samui. Daarna de ferry genomen naar Koh Phangan. Onderweg nog een nederlands stel gesproken wat wel leuk was.
Op Koh Phangan zit ik in Haad Rin, het gedeelte waar iedere maand de Full Moon party gehouden worden. Deze was vorige week en dan komen er tienduizenden mensen naar dit feest. Nu is het gelukkig wat rustiger maar het is wel even wennen om alle toeristische winkels en souvenirshops te zien. Het lijkt allemaal op elkaar..
Morgen ga ik met een taxiboot 2 baaien verder naar the Sanctuary Resort. Vanaf maandag start daar de cursus waar ik veel zin in heb.

  • 22 Februari 2014 - 18:26

    Nora:

    Leuk om je even te zien en gesproken te hebben je ziet er goed uit . Jammer dat we niet alles konden volgen .Wat gaat het snel al bijna 4. Weken ben je weg. Leuk je verslagen te lezen. Hou je haaks .

  • 22 Februari 2014 - 22:12

    Marijkevandenoever:

    Hoi Olaf.
    Ik lees Koh.samui.ik reageer daarop omdat volgens mij tante Eugenie en ome Hennny daar altijd komen.leuke verslagen,ik lees ze steeds.maar deze plaats was herkenbaar. Verder wens ik je nog een hele fijne vakantie.
    Groetjes van tante Marij

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Olaf

Begin van een nieuw hoofdstuk uit mijn leven, 2 maanden door Thailand reizen, yeah!!!

Actief sinds 27 Jan. 2014
Verslag gelezen: 257
Totaal aantal bezoekers 11257

Voorgaande reizen:

28 Januari 2014 - 25 Maart 2014

Thailand here we come!

Landen bezocht: