Life in Koh Chang - Lonely beach - Reisverslag uit Ko Chang Tai, Thailand van Olaf van de Rijdt - WaarBenJij.nu Life in Koh Chang - Lonely beach - Reisverslag uit Ko Chang Tai, Thailand van Olaf van de Rijdt - WaarBenJij.nu

Life in Koh Chang - Lonely beach

Door: Olaf

Blijf op de hoogte en volg Olaf

07 Februari 2014 | Thailand, Ko Chang Tai

Gisteren was er even lichte paniek bij de ontbijtgasten in het hotel; het was namelijk bewolkt! Hallo, dat was niet afgesproken...
Omdat ik er achter kwam dat mijn rug toch wel enigszins verbrand was door het snorkelen en idyllisch op de kop van boot zitten richting haven was het ook wel weer een goed idee om vandaag niet al te veel zon te hebben.
Na het sporten en ontbijten maar weer even gaan liggen, tja, je moet toch wat. ' Middags weer even de local scene geproefd op het strand en het valt op dat het aantal tattoo's erg hoog is bij de toeristen hier. Daarnaast is het ook fascinerend hoeveel mensen hier roken.
Er is een mix van duitse, franse, italiaanse en engelse gasten. Met hier en en daar een nederlander, belg of amerikaan. 's Avonds had ik afgesproken om te gaan eten met Klara, een belgische dame, die hier een aantal weken logeert. Was een mooi gesprek over hoogsensitiviteit, energie en vooral bij jezelf blijven. Voor haar werk interviewt zij asielzoekers om te beoordelen of hun verhaal klopt of niet, over een pittig beroep gesproken.
Na afloop zijn we nog even door de party-street gelopen. Fascinerend om te zien hoe er bij 1 tent niemand zat en 5 meter verder het een volle bak was. De muziek stond zo hard dat praten lastig was. En na 15 meter stond de volgende thaise reggae-band alweer druk te spelen. Kortom: een ideale omgeving om te leren liplezen.
Ik besloot dat het mooi was geweest en na een bezoek bij de lokale 7-11 voor een pak koekjes lekker naar het hotel om te gaan lezen en te gaan slapen. Wat hier trouwens erg goed gaat, heerlijk!
Vandaag begint de dag weer bewolkt maar de temperatuur is heerlijk, another day in Koh Chang...

• 07 Februari 2014 - 09:42

Marrije:

Heerlijk, lekker luieren, beetje chatten..... Lezen en slapen

• 08 Februari 2014 - 17:07

Eugenie:

Dat zal smeren worden Olaf......, een voordeel is dat ze in Thailand goeie creme hebben en zoniet, dan kan je ook aloevera plukken en die op de verbranding leggen.
    Wat de bewolking betreft is daar ook niet erg, de temperatuur blijft goed en mocht er een buitje vallen moet je dat zien als een warme abnahm (douche).
    Als ik jouw verhalen lees, krijg ik ook zin om weer te gaan!!! Wie weet......... ;-)
    Ben je ook al in de jungle geweest? Ga je te voet of maak je een trip met een olifant?
    Als ik het goed heb heeft Koh Chang nog de meeste jungle, of is het intussen daar ook volgebouwd met hotels?

• 08 Februari 2014 - 17:08

Eugenie:

Gefeliciteerd nog met je vader!!!!

• 08 Februari 2014 - 17:23

Nora:

Leuk om je aan de telefoon te hebben via face-time maar hier de hele dag regen en bij jou volop zon. Blijf wel goed smeren want zon is fijn maar niet teveel. We blijven je volgen. Groetjes

• 08 Februari 2014 - 17:27

Marijke Vandenoever:

Hoi Olaf
    Leuk om je verhalen te lezen.Fijn dat je het zo goed naar je zin hebt.
    Het is hier helemaal geen mooi weer,dus genot maar lekker van de zon.
    Groetjes van ons
    Jan en Marij